PR -Filosofie


Pr- Filosofie & Filosoof

Met een knipoog noem ik mijzelf een PR – Filosoof: communicatie van beeld en verhaal op social media, netwerken voor projecten, en mee denken en schrijven van fonds aanvragen doe ik graag. Ik ben gericht op diepgang, achtergrond, theorieën, onderzoek, en de perfecte balans tussen het beschrijven van het (creatieve) proces, de waarde van het project en de doelgroep.

De kracht van Pr- filosofie ligt in het enthousiasme en voor de creatieve industrie, de kunsten en filosofie. Vanuit dat enthousiasme ontstond er in de afgelopen drie jaar geregeld succesvolle samenwerking op het gebied van projectcommunicatie. Van persberichten en online communicatie voor HUMANOID, Theater aan de Rijn en Food Designer Katja Gruijters, tot aan online marketing voor de Low & Bonar Dutch Design Week, Biënnale Gelderland , Get Fed art fair , Halfvol en Generale Oost. Of kort lopende opdrachten zoals online marketing en productie voor exposities en boekpresentaties .
Ben je benieuwd wat ik voor jouw merk kan doen? Wil je weten hoe en wat je moet communiceren of heb je een copywriter nodig? Dan denk ik dat die koffie er maar eens van moet komen!
[contact-form-7 404 "Not Found"]